Dental İmplantlar – 2010 Daha Fazla İmplant Gerekliliğinde Yararlanacak

Herhangi bir sebepten dolayı diş kaybınız varsa, bu sizin için bir rahatsızlık kaynağı olabilir. Başkalarının önünde çok utanmana neden olabilir ve sonunda konfor seviyenizi son derece azaltabilir. Çözüm, diş hekiminizin kliniğinde Simi Valley dental implant prosedürü için giriyor. Tüketici Rehberi Diş Hekimliği Rehberi tarafından yapılan 2010 tahminleri, implant alma eğiliminin nasıl arttığını belirtir.

Çeşitli tipte dental implant prosedürü mevcuttur. En öne çıkan üç isim:

Silindirik veya vidalı implant – bu tip 'kök form' implantı olarak da bilinir, çünkü diş etlerine bir delik açılır ve tıpkı gerçek bir dişin yapacağı gibi sahte bir diş yerleştirilir. Bu implantın şekli gerçek dişlere çok benzer. Ancak bu tip implant sadece çene sağlıklı, geniş ve derin olduğunda yapılabilir. Derinliği az olan ince bir çene olması durumunda, kemik greftleme prosedürü gerekli olacaktır.

Plaka formu implantı – bazen çene kemiği dardır ve diş bölgesi kemik grefti için ideal değildir. Bu şartlar altında, alana bir 'plaka formu' yerleştirilmiştir. Dar çene kemiği olanlar için yapılmış özel bir dar implanttır.

Özel yapılmış implantlar – kemik kaybı çeken hastalar var. Bu nedenle onlar için diş implantı yapmak zorlaşır. Bu tipte implant, çene kemiğine dayanır fakat aynı zamanda diş etine destek sağlayabilmesi için diş etinin altına da dayanır.

Dental implantların, vakaların neredeyse% 90'ında çok başarılı olduğu bilinmektedir. Bu işlemden geçen tüm hastalar implant yapıldıktan sonra nasıl daha iyi hayatlar yaşadıklarını belirtir. Normal yaşamlar yaşayabilir, yiyecekleri çiğneyebilirler ve en önemlisi güvenle gülümseyebilirler. Ancak bir dental implant prosedürü için giriyorsanız, bunun pahalı bir prosedür olduğunu unutmamalısınız. Bu nedenle çoğu diş hekimi size ücretsiz danışmanlık hizmeti vermeyi kabul edecek ve uygun bir seçim yapmadan önce seçeneklerinizi değerlendirmenize yardımcı olacaktır. İyileşme süresi, dişinizin ve diş etinizin durumuna da bağlı olacaktır. Bu, konsültasyon sırasında diş hekiminiz tarafından da tartışılacaktır.

Dental implant prosedürü yapmak istiyorsanız, Dr. Greenman'ın kliniğini ziyaret edebilirsiniz. Özel gereksiniminize göre kliniğinde yapılan çeşitli diğer diş prosedürleri vardır.

Source by Gardner Wilkinson